تبلیغات
up4nod - تقویت کننده‌های پیشنهاد در فروش
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

   

تقویت کننده‌های پیشنهاد در فروش
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 10:29 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست محمد ترابی | ( نظرات )
چگونه محصول عالی‌تان را به چیزی تبدیل بکنید که مشتری‌ها بخواهند همین الان آن‌را داشته باشند.


طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

تقویت‌کننده‌های پیشنهاد در وسائل هایی هستند که میزان اثرگذاری پیشنهاد تان را افزایش می‌دهد-که برخی وقتها این ارتقا بسیار زیاد شدید است.

بسیاری از شعارهای اصلی تاثیرگذار و فوق‌العاده، تقویت‌کننده‌هایی را در متن بکار برده‌اند. اگر از این تقویت کننده‌ها به شکلی باورپذیر و اصولی استفاده شود، می‌توانند تاثیر قابل‌توجه ملموسی از خود برجای گذارند.

به‌یاد داشته باشید که نبایستی عجله به‌خرج دهید. وقت ی در حال ایجاد پیشنهاد ردنشدنی‌تان هستید. نخست، کارتان را با پیشنهاد بازگشت سرمایه‌گذاری بالا شروع کنید و سبعد از این گام‌ها استفاده بکنید تا استحکام زیادتری به آن ببخشید.
ضرورت (ساختگی و راستین)

یک توصیه الهام‌بخش، به‌نوعی حس ضرورت یا آنی ت را در ذهن مشتری‌ها تداعی می‌کند. اگر مشتری مورد نظرتان از این مسئله در هراس باشد ممکن است در صورت مسامحه کردن توصیه شما را از دست بدهد، تمایل به امروز فردا کردن و به‌تعویق انداختن خرید جهت مدت‌های زیاد ، در وی از ‌بین می‌رود.

این حس ضرورت لحظه ای و فوری ت می‌تواند واقعی راستین، یا حتی ساختگی باشد. به هر شکل باعث به‌حرکت درآوردن مشتری‌تان شده بر میزان اثرگذاری توصیه تان بیافزاید. جهت مثال بگویید، « این توصیه تنها تا ۴۸ ساعت اعتبار دارد. اما این مسئله به این معنا نیست که من نمی‌توانم چنین توصیه ی را بعد از آن هم ارائه دهم، بلکه علت آن‌است که تمایل دارم تنها با افراد قاطع مصمم کار کنم.»

می بایست به هر شکل ممکن به این تعهدتان پایبند بمانید، چراکه درغیر این صورت اعتبارتان زیر سؤال خواهد رفت و بار بعدی که این حربه را در مورد مشتری دیگر بکار بگیرید، او آن‌را جدی نخواهد گرفت.
ارزش افزوده

سعی بکنید میزان ی ارزش افزوده غیر‌منتظره به پیشنهاد تان اضافه بکنید تا میزان پایداری مشتری‌تان، کمتر و کمتر شود. این مسئله را می‌توانید در بخش فرایند نهایی کردن بگنجانید. سعی بکنید انعام اضافی به این معلت ه اضافه بکنید تا آن‌را شیرین‌تر بکنید . فقط بایستی سعی بکنید آن چیز دارای ارزش واقعی باشد. قانون طلایی نمونه‌های رایگان این ‌است: هرگز چیزی را که نمی‌توانید بفروشید، به عنوان جایزه در اختیار کسی قرار ندهید.
ریسک زدایی

مهمترین مانعی که در سر راه فروش قرار گرفته ‌است، ترس و نگرانی خریداران از ریسک کردن است. حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید این است که همواره تضمین بکنید که در صورت نارضایتی مشتری، حاضر هستید پول او را پس بدهید.

برای مثال، پیتزا دومینوز تمام ریسک‌‌ها را در همان ابتدای امر از بین می‌برد. آن‌ها می‌گویند اگر پیتزای ما دیر به دستتان رسید، لازم نیست پولی جهت ش پرداخت بکنید .

واقعا متعجب می‌شوم ی می‌بینم چه تعداد زیادی از کسب‌و‌کارها این‌کار را انجام نمی‌دهند، چون از این مسئله بیم دارند که مردم از این توصیه سوء مصرف کنند. چنانچه تا به‌حال پس ‌دادن پول را ضمانت نمی‌کردید، فکر می‌کنم بعد از بررسی حقایق زیر، قطعا این‌کار را خواهید کرد:

اکثرا مردم حتی اگر واقعا ناراضی هم باشند، برای پس گرفتن پولشان مراجعه نخواهند کرد.
پول‌هایی که پس می‌دهید اکثرا ٌ بسیار زیاد کمتر از میزان سودی است که از طریق افزایش فروش ناشی از به‌کار گرفتن اینآموزش جهت حذف ریسک به دست می‌آورید.
در ایالات متحده قانون شما را موظف می‌کند که در صورت عدم رضایت مشتری، ظرف مدت ۳۰ روز اولیه پس‌از فروش، پول او را پس بدهید. زیاد ی از کشورهای دیگر هم چنین قوانینی دارند.
اگر از پیشنهاد ردنشدنی استفاده می‌کنید، به طور طبیعی افراد خیلی کمی ممکن است بخواهند پول‌شان را پس بگیرند، چون کاملا از چیزی که به آن‌ها فروخته‌اید حس رضایت دارند.

در مورد ایده‌هایی که می‌توانید از آن‌ها جهت رفع ریسک استفاده بکنید از قدرت تخیل بهره بگیرید. اگر بتوانید ترس و نگرانی مشتری‌ها از انجام معلت ه کردن با خودتان را از بین ببرید، خواهید توانست جریان همیشگی ی از معلت ات جدید مکرر را جهت خودتان به وجود آورید.
کمیابی

مردم عاشق خریدن چیزهایی هستند که افراد کمی آن‌ها را در اختیار دارند. از حس از دست دادن و ضرر کردن نیز، ترس و نگرانی زیادی دارند. چنانچه مشتری‌های اقطعا لی‌تان حس کنند در صورتی که همین الان دست به عمل نزنند، این فرصت را ازدست خواهند داد، به شکل فعال‌تری وارد عمل می‌شوند. خریداران اگر بدانند از کالا فقط ۱۰۰ عدد تولید شده و دیگر از آن محصول ویِژگزینشه تولید نخواهد شد، سریع‌تر راضی شده دسته‌چک خود را بیرون می‌آورند، تا آنکه بدانند از محصول موردنظر تعداد نامحدودی وجود دارد و بعدها نیز ساخته خواهد شد. اگر چیزی که شما پیشنهاد می‌دهید به تعداد محدود و یا در زمان محدودی ارائه شود، مشتری‌ها حس می‌کنند باید از این موقعیت استفاده کنند تا بعدها پشیمان نشوند. اما که مصرف ار این تکنیک در مورد هر محصولی جواب نمی‌دهد.
سهولت

اگر معلت ه کردن و انجام کسب‌و‌کار با شما دشوار باشد، برای چه مردم می بایست بخواهند که مشتری شما باشند؟ سفارش دادن به شما باید خیلی آسان باشد. مشتری‌تان هیچ‌گاه نباید بگوید، «وای، عجب محصول جالبی! اما چگونه می‌توانم آن‌را سفارش دهم؟»

پیشنهاد : خودتان به‌عنوان مشتری یک‌بار کل فرایند فروش خودتان را طی بکنید . صادقانه از خودتان بپرسید: اگر به‌جای مشتری بودید، چه احساس ی داشتید، آیا حداکثر سهولت را در این فرایند ایجاد کرده ‌اید؟

فروشندگان اتومبیل باهوش در همان زمان که مشغول حرف کردن با شما هستند ، برگه درخواست خرید را برای ‌تان تکمیل می‌کنند. این یکی از کارهایی است که شما دیگر مجبور نیستید خودتان انجام دهید و در‌نتیجه به خرید نزدیک‌تر می‌شوید. هرچیزی که گام‌های غیر‌ضروری یا آشفتگی بیشتری به فرایند فروش اضافه می‌کند، اثری بد برروی فروش دارد.
ترفندهای قیمت‌گذاری

روانشناسی قیمت‌گذاری تصمیم‌گیری جهت خرید، زیاد جالب است.
قانون ۷‌ها ۹ها
پایین آوردن قیمت همواره به فروش بیشتر منتهی نمی‌شود. اما در بعضی موارد ، ختم کردن رقم قیمت محصول به ۷ یا ۹ می‌تواند فروش را بالا ببرد. داشتن ترکیب جالبی از اعداد می‌تواند تاثیر شگرفی بر کسب‌و‌کارتان داشته باشد.
یک بار تست ی انجام دآدم در آن قیمت‌های زیر را برای خرید اینترنتی یک نرم‌افزار ارائه نمودم:
«۹۷ دلار،۹۹ دلار ۹۵ دلار» قیمت ۹۷ دلاری توانست بیش‌از دومساوی از قیمت ۹۹ دلاری بیش‌ از پنج مساوی قیمت ۹۵ دلاری بفروشد. بله قیمت بالاتر که بیش ‌از پنج مساوی محبوب‌تر از یک قیمت ارزان‌تر است.

قانون ۷ها و۹‌ها توسط بسیاری از بازاریاب‌ها پذیرفته شده است.

افزایش قیمت یعنی بیشتر شدن اهمیت محصول
برخی قیمت بالاتر باعث می‌شود مشتری‌ها اهمیت را برای محصول قائل شوند.
مقایسه

یکی از ترفندهای بازاریابی مستقیم این‌ است که قیمت محصولتان را با یک محصول گران قیمت‌تر یا ارزشمند واقعی محصول خودتان مقایسه بکنید تا قیمت آن کمتر به‌نظر برسد.

آژانس‌های املاک وقتی می‌خواهند موارد ی را به شما معرفی کنند، ابتدا از موردهای گران قیمت‌تر شروع می‌کنند. چرا؟ این فروشندگان باهوش می‌دانند که چنانچه اول موارد گران‌تر را مشاهده بکنید ، اقطعا ل دارد در نهایت خریدی را انجام دهید که قیمتش بیشتر از رقمی است که در ابتدا به اختیار خودتان اعلام کرده ‌اید.

تصور بکنید که مشغول تماشای فراری‌های ۰۰۰/۲۰۰ دلاری هستید. در این صورت پورشه ۰۰۰/۶۰ دلاری دیگر چندان گران به‌نظر نمی‌رسد.
تخفیف و کوپن‌های تخفیف

این تاکتیک در واقع روش‌های دیگری برای مقایسه کردن هستند .
چنانچه قیمت محصول ۱۰۰ دلار باشد، از دریافت یک تخفیف ۲۰ دلاری زیاد شادمان خواهید شد.
قیمت این محصول می‌توانست از ابتدا ۸۰ دلار باشد، اما وقتی ۲۰ دلار تخفیف می‌گیریم، برداشت ذهنی بهتری داریم.
منحصربه‌فرد بودن- حقیقی یا ساختگی

اگر مشتری‌تان این باور را داشته باشد که محصولی که به آن نیاز دارد را تنها از طریق شما می‌تواند بدست آورد، فروش‌تان تضمین شده خواهد بود. آن‌ها این محصول را می‌خواهند و شما تنها فردی هستید که آن را دارید. قطعا لازم نیست محصول‌تان منحصر‌به شخص باشد. بلکه مسئله با اهمیت این‌ است که این محصول را مشتری‌ها منحصربه فرد تلقی کنند. بسیاری از کسب‌و‌کارها این غلط را مرتکب می‌شوند که تصور می‌کنند تمام مردم رقبای آن‌ها را می‌شناسند. حقیقت این است که عامه مردم به اقطعا ل خیلی چنین اطلاعاتی ندارند.
ارزش و اهمیت نام تجاری

چنانچه محصولتان در صنعتی که در آن قرار دارید، بهترین قلمداد شود، اثرگذاری کار ‌های بازاریابی‌تان هم به‌طور قطع ارتقا می‌یابد. این مسئله در واقع قدرت نام تجاری‌تان را نشان می‌دهد. چنانچه بدانیم لبـاس متعلق به برند معروف است با اشتیاق به آن نگاه خواهیم کرد، اما اگر برند دیگر لباس ی را تولید نماید که برای مان جذاب باشد بیشتر به‌نظر بیاید، باز هم به اقطعا ل قوی لباس ی از آن برند مشهور را ترجیح خواهیم داد. علت اصلی این مسئله، برداشت ذهنی ما نسبت به دو نام تجاری است.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید
chocolate پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 06:37 ب.ظ
Your style is really unique in comparison to other people I have read stuff from.
Thank you for posting when you've got the opportunity,
Guess I will just bookmark this blog.
What do you do for Achilles tendonitis? دوشنبه 27 شهریور 1396 07:05 ق.ظ
It's really very difficult in this active life to listen news
on TV, so I just use the web for that reason, and obtain the most up-to-date news.
Foot Complaints یکشنبه 15 مرداد 1396 03:09 ب.ظ
Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that
it is truly informative. I am going to watch out for brussels.
I'll be grateful if you continue this in future. Lots of
people will be benefited from your writing. Cheers!
foot pain getting out of bed یکشنبه 18 تیر 1396 03:32 ق.ظ
My brother recommended I might like this website.
He was once entirely right. This put up truly made
my day. You can not consider simply how so much time I had spent for this information! Thanks!
annhirneise.exteen.com چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 11:39 ق.ظ
Whats up very cool blog!! Man .. Excellent .. Amazing .. I'll bookmark your blog and take the
feeds additionally? I'm glad to find numerous helpful info right here
within the put up, we want develop more strategies on this regard, thanks for sharing.
. . . . .
BHW سه شنبه 29 فروردین 1396 06:35 ب.ظ
Hi, every time i used to check website posts here early
in the morning, since i enjoy to learn more and more.
BHW دوشنبه 21 فروردین 1396 08:11 ب.ظ
Hi there! Quick question that's completely off topic.

Do you know how to make your site mobile friendly?
My web site looks weird when browsing from my iphone4. I'm trying to find a
template or plugin that might be able to correct this problem.
If you have any suggestions, please share. Thanks!
mahsa شنبه 28 فروردین 1395 05:16 ب.ظ
سلام وبلاگ زیبایی داری برای افزایش بازدید وبلاگت بیا به آدرس و وبلاگت را ثبت کن تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلی که وبلاگت را ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگنویسان ایران است وپر بازدید ممنون
نیلووو شنبه 24 بهمن 1394 01:56 ب.ظ
خیلی دوست دارم تبادل لینک داشته باشم.بهم سر بزن اگه خوشت اومد تبادل انجام بده
الهام شنبه 24 بهمن 1394 11:09 ق.ظ
عزیزم تا حالا یه لیست جالب از متنوع ترین وبلاگ ها رو داشتی؟ می خوای ببینی؟ کافیه بهم سر بزنی
شیدا شنبه 24 بهمن 1394 11:04 ق.ظ
سلااااام از دستت ناراحتم بازم که سرقولت نموندی! حتما بیا تا با هم تبادل لینک داشته باشیم
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر